Bafalo universiteto (JAV) ekspertų komanda nustatė ryšį tarp gėrimo ir darbo su žmonėmis.
Tyrėjai išanalizavo telefoninių interviu su 1592 amerikiečių darbuotojais duomenis. Tiriamieji apibūdino, kaip dažnai jiems tekdavo slopinti savo emocijas, apsimesti laimingais ir kiek jie išgeria po darbo.
Tyrėjai taip pat įvertino, kiek impulsyvūs buvo eksperimento dalyviai ir ar jie turėjo pakankamai laisvės darbo vietoje.
Rezultatai parodė, kad darbuotojai, kurie nuolat bendravo su žmonėmis, po darbo išgėrė daugiau alkoholio nei tie, kurie to nedarė. Be to, įprotis slopinti emocijas siejamas ir su girtavimu po darbo, tačiau šis ryšys priklauso dar ir nuo darbuotojų savikontrolės lygio bei darbe patiriamo spaudimo.
Išnagrinėję gautus duomenis, mokslininkai padarė išvadą, kad darbuotojai, kurie verčiami šypsotis klientams ir bando slėpti susierzinimo jausmą, linkę intensyviai vartoti alkoholį.