Manipuliavimas per seksualinį instinktą – vienas pagrindinių žmogaus instinktų. Tiksliau, tai žmogaus valdymas per seksualines provokacijas. Šis metodas labai aktyviai naudojamas mūsų dienomis.
Šiandien matome tiek vyriškus, tiek moteriškus provokuojančius vaizdinius – reklamoje, TV ir interneto laidose, kine, spaudoje, literatūroje, muzikoje, per įvairias komercines akcijas. Ir daroma tai ne iš broliškų nesavanaudiškų paskatų pajaudinti artimą savo, o siekiant panaudoti esminį instinktą kaip svarbiausią motyvatorių pirkti. Su sekso „padažu” parduoda viską, ką tik norite – nuo dezodorantų iki psichologinių treningų.
„Pirk mūsų automobilį, nešiok mūsų skudurus, gerk mūsų kokteilį ir tada TAU DUOS moterys/vyrai. Tave LAIKYS PATRAUKLIU/PATRAUKLIA. Maždaug tokį signalą siunčia kiekviena tokia reklama. Pasąmonei duodamas PAŽADAS, kad turėsi seksą už įsigytą daiktą. Nuolatinis tokios reklamos kartojimas programuoja žmones be paliovos galvoti apie seksą.
Žmones pripumpuoja seksu, versdami vartoti daugiau negu vartotų be šios programos. Daugiau, nei reikalauja organizmas. Žmonėms įkalė į galvas, kad tai LABAI SVARBU.
Sekso reikšmė šimteriopai pervertinta ir perdėta, jis paverstas kultu ir užkeltas ant pjedestalo. Mūsų dienomis seksas nustojo būti tiesiog biologiniu poreikiu. Dabar tai jau statuso klausimas, rodiklis, liudijantis, kad tu reikalingas, naudingas, pripažintas.
Neturi intymių santykių? Nevykėlis! Sekso neturėjimas turi tau įvaryti nepilnavertiškumo kompleksą. Prie lytinio gyvenimo visuomenė pririša žmogaus savivertę.
Jei XIX amžiaus žmogus atsidurtų dideliame mūsų laikų mieste, jis pakvaištų nuo seksualinio geismo. Sprendžiant iš to, ką rodo televizoriai ir monitoriai, gali pasirodyti, kad šiuolaikiniai žmonės maudosi sekse. Modelio išvaizdos merginos pozuoja reklaminiams skydams ir blizgantiems žurnalų viršeliams su intymiomis antraštėmis, praktiškai nė vienas filmas neapsieina be lovos scenų. Tačiau visa tai neatspindi realybės, vien tik sukuria didžiulę iliuziją.
Beje, apie reklamą. Ten dažnai naudojami seksualūs jaukai. Etalonines gražuoles rodo kartu su brukama produkcija. Galima prisiminti daugybę ryškių pavyzdžių – kramtomosios gumos reklama, kur stambiu planu rodoma jausminga moters burna ir liežuvis, apsimestinai seksualiai susijaudinusi mergina maunasi pėdkelnes ar valosi dantis, dūsta nuo orgazmo, atsidariusi sulčių paketą…
Tokios reklamos žiūrovams pasąmonės lygmenyje prekė susisieja su lytiniu susijaudinimu. Vėliau šita prekė, kaip apskaičiavo reklamuotojai, sukels seksualines asociacijas.
Pasižiūrėkime, kaip tai veikia.
Marketologų tyrimai rodo, kad vyrai į raginimą išleisti daugiau pinigų reaguoja labai vangiai, pirkinius jie renkasi, vadovaudamiesi praktiškumo, nuosaikumo, sveiko proto kriterijais. Tuo tarpu moterys noriau atsisveikina su pinigais, įsigydamos įvairiausių niekniekių, kadangi priimdamos sprendimą, jos labiau vadovaujasi emocijomis, o ne logika.
Iškilo klausimas: kaip priversti vyrus daugiau pirkti?
Reikia pririšti vartojimą prie seksualinio instinkto!
Vyrus vartoti mokyti pradėjo per moteris. Pirmiausia – demonstruojant reklamoje prekės ryšį su seksu. Antra – įkalant vyrams į protus tokias virusines idėjas:
-
Tikras stiprus ir sėkmingas vyras turi poruotis kiek įmanoma dažniau ir su kiek galima daugiau gražių patelių. Mažai moterų? Patelė neduoda? Koks tu vyras, tu – nevykėlis, skuduras, kvailys.
-
Kad galėtum poruotis daugiau, dažniau, ir su įvairiomis labai gražiomis moterimis, reikalingi pinigai. Reikalinga brangesnė mašina, didesnis butas, geresni drabužiai, naujausio modelio telefonas, atitinkamas gyvenimo stilius ir būtina švaistyti kiek galima daugiau pinigų merginų kaprizų tenkinimui. Be šito jos tau neduos.
-
Leisk kiek galima daugiau pinigų savo moteriai, tenkink visus jos norus ir kaprizus, aptarnauk, tarnauk ir išlaikyk ją. Nes kitaip koks gi tu vyras? Ir jeigu tavo moteris išėjo pas turtingesnį ir dosnesnį, tai ji ne už materialias gėrybes save pardavinėjanti prostitutė. Kaltas dėl to tik tu.
-
O dar į pasąmonę įkalama nuostata, kad turėti daug moterų ir lytinių aktų – išties sėkmingo vyro požymis.
-
Dar vienas mentalinis virusas: mitas apie tai, kad seksas naudingas sveikatai.
O tai – melas. Seksas be meilės išsekina vyro jėgas. O mylėti įmanoma tik vienintelę gyvenimo draugę ir toli gražu ne visiems pasiseka tokią sutikti.
Šio programavimo tikslas – sukurti tokią vyrų veislę, kurios atstovai nesugebės atsispirti seksualiniam instinktui ir kad jį patenkintų, padarys viską, ko moteris jo paprašys. Tai labai naudinga tiek moterims, tiek įvairiausio šlamšto gamintojams.
Tuo tarpu moterims irgi brukamos atitinkamos nuostatos, kaip elgtis su vyrais.
-
Atsiduoti reikia tik tiems vyrams, kurie pajėgūs tave aprūpinti, pastoviai į tave investuos, smagins ir pirks viską, ko panorėsi. Tam juos ir sukūrė gamta. Vyras – tai resursas, kurį reikia maksimaliai eksploatuoti.
-
Duoti štai taip paprastai iš meilės ar aistros negalima. Mergina, kuriai patinka vyro dėmesys ir kuri atsiduoda iš simpatijos ar kito jausmo – kekšė. Kitaip sakant – seksas iš meilės yra neteisingas ir netgi gėdingas. Save reikia „gerbti” ir užsiimti seksu tik mainais į kažką materialaus.
-
Kad pritrauktum sponsorių, reikia naudoti visas įmanomas seksualines provokacijas – iššaukiančiai rengtis, elgtis, atkreipti į save dėmesį.
Kitaip sakant, iš vienos pusės moterį skatina demonstruoti seksualumą, o iš kitos, tas, kurios per dažnai „duoda”, visuomenė smerkia. Tokiu būdu formuojama seksualinio provokavimo kultūra ir elgesio modelis „sugundysime, bet nieko neduosime”.
Svarbu pabrėžti, kad meilė yra širdžių harmonija ir iš jos nieko nebelieka, kai dingsta harmonija tarp žmonių. Čia aprašomos manipuliacijos remiasi grynais instinktais.
Ką gi turime rezultate?
Vyrams įkalama, kad svarbiausias dalykas moteryje – jos pirminiai lytiniai požymiai. Moterims įkalama, kad svarbiausia vyruose – mokumas. Ne, aš visiškai neneigiu, kad prostitucija egzistavo visais laikais. Tiesiog mūsų dienomis save preke laikančios ir savimi prekiaujančios moters mąstymo būdas propaguojamas masiškai, atvirai, per visas masinės informacijos priemones.
Vyrų instinktyvūs seksualiniai troškimai specialiai pakurstomi tame tarpe ir tam, kad jis daugiau pirktų ir turėtų didesnį pasisekimą tarp moterų. Moteris programuoja tam, kad „jeigu jau duoti, tai už pinigus ir dovanas”. Ir verčia elgtis provokuojančiai.
Kai vyrų seksualiniai instinktai skatinami, o moteriški slopinami, tai sukelia visuotinį diskomfortą ir problemas intymiose sferoje. Kas gi gavosi rezultate – seksualiai ligota ir nepilnavertiška visuomenė, kur vyrai ir moterys sunkiai susikalba tarpusavyje. Taip vadinamas „lyčių karas” kurstomas dirbtinai. Apie jokius nuoširdžius, tikrus, aukštus jausmus tarp vyro ir moters negali būti jokios kalbos. Vien tiktai seksas. Vaikai? Kokie dar vaikai?
Kokias galima būtų padaryti išvadas?
Bet koks žmogus gimsta kaip gyvūnas ir nuosekliai pereina visas vystymosi stadijas nuo primityvaus gyvūno, per protingą gyvūną – į žmogų. Pirmos dvi stadijos neišvengiamos ir gali vykti tik žmonių bendrijoje, įsisavinant ankstesnių kartų sukauptą patirtį. Evoliucija sutrinka tik protingo gyvūno stadijoje.
Skiriasi šios stadijos tuo, kad protingo gyvūno stadijoje instinktai valdo žmogų, o žmogaus stadijoje, žmogus kontroliuoja instinktus.
Vyro misija gyvenime – siekti žvaigždžių, plėsti horizontus, kurti šedevrus, o ne metų metus lakstyti paskui išsvajotą Marytės ar Onutės tarpukojį. Jeigu visas tavo gyvenimas pašvęstas sekso paieškoms, tai kuo tu skiriesi nuo kuilio? Nežabota priklausomybė nuo merginos atleistina nebent spuoguotam spermatoksikozę kenčiančiam paaugliui, kuris vis dar randasi protingo gyvūno stadijoje, bet ir tai su sąlyga, kad jis pasirengęs stoti į teisingą kelią, kai paūgės ir prikaups patirties.